3. olduk :) Bu videoyu paylaşmak için neden bu kadar bekledim bilmiyorum belki sadece bir anı olsun diye çekmiştim ama sonra bu kanalda hepimizin artık bir aile olduğunu hatırladım ve sizinle paylaşmak istedim. Belki ilham olur, belki heyecan olur :) Sizce nasıldık? Yorumlarınızı bekliyorum ama kaptanımız hariç çoğumuzun amatör olduğunu unutmayın :))
İyi Seyirler
Göcek Sailing Cup 2021
Kasabada günlerim nasıl geçiyor; https://youtu.be/jeOwTRj7skM?si=L-m-GL-WpFx0KS55
İyi Seyirler
Göcek Sailing Cup 2021
Kasabada günlerim nasıl geçiyor; https://youtu.be/jeOwTRj7skM?si=L-m-GL-WpFx0KS55
- Category
- Göcek
- Tags
- yelkenli, yelkenyarışları, katamaran
Be the first to comment

