Göcek Osmanağa ve İnceburun Koyları Betonlaşıyor mu?
Göcek'te bulunan dünya harikası Osmanağa ve İnceburun koylarının kiralanması ve belediye tarafından ruhsat verilerek tesisleşmesi ile ilgili itirazlarını dile getiren Göcek'li dostlarımızın piknik davetine kayıtsız kalamadık.
Biz de ilkesel olarak koylarımızın ve doğal güzelliklerimizin daha fazla betonlaşmasına ve tesisleşmesine ilkesel olarak karşı olduğumuz için bu eyleme katılarak onların yanında olmak istedik.
Yıllardır halk tarafından kullanılan bu koyların doğal hali korunarak belediye eliyle işletilmesi ve halka hitap etmesinin daha doğru olacağı kanısındayız.
Hatta bazı koyların da bakir kalması, hiç kullanılmaması taraftarıyız. Gelecek nesillere bırakacağımız en güzel miras; doğal zenginliklerimizdir.
Bu ilkesel tavrımızı daha önce Turizm Master Planımız çerçevesinde anlatmıştık. Anlatmaya da devam edeceğiz.
Biz Halk için bu yola çıktık; Halkın olmadığı yerde biz de yokuz!
▪ Mehmet Melih Tatlıcı
Ak Parti
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Aday Adayı
Sosyal Medya Hesaplarımız:
✅ Instagram : https://www.instagram.com/mmelihtatlici
✅ Facebook : https://www.facebook.com/hayalimmugla
✅ Twitter : https://twitter.com/MehMelihTatlici
.
.
.
#akparti #muğla #belediyeler #adayadayı #youtube #gündem #haberler #global #foryourpage #fyp #yerelseçimler #akparti #news #türkiye #istanbul #konya #hatay #muğla #deprem #keşfet #anasayfa #sondakika #belediye #belediyebaşkanı #dünya #gelişmeler #turkey #bodrum #antalya #turizm #basın #seçim #ysk #gündem #haberler #tarım #başkan #aday
#belediye #köyceğiz #temayül #bodrum
Göcek'te bulunan dünya harikası Osmanağa ve İnceburun koylarının kiralanması ve belediye tarafından ruhsat verilerek tesisleşmesi ile ilgili itirazlarını dile getiren Göcek'li dostlarımızın piknik davetine kayıtsız kalamadık.
Biz de ilkesel olarak koylarımızın ve doğal güzelliklerimizin daha fazla betonlaşmasına ve tesisleşmesine ilkesel olarak karşı olduğumuz için bu eyleme katılarak onların yanında olmak istedik.
Yıllardır halk tarafından kullanılan bu koyların doğal hali korunarak belediye eliyle işletilmesi ve halka hitap etmesinin daha doğru olacağı kanısındayız.
Hatta bazı koyların da bakir kalması, hiç kullanılmaması taraftarıyız. Gelecek nesillere bırakacağımız en güzel miras; doğal zenginliklerimizdir.
Bu ilkesel tavrımızı daha önce Turizm Master Planımız çerçevesinde anlatmıştık. Anlatmaya da devam edeceğiz.
Biz Halk için bu yola çıktık; Halkın olmadığı yerde biz de yokuz!
▪ Mehmet Melih Tatlıcı
Ak Parti
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Aday Adayı
Sosyal Medya Hesaplarımız:
✅ Instagram : https://www.instagram.com/mmelihtatlici
✅ Facebook : https://www.facebook.com/hayalimmugla
✅ Twitter : https://twitter.com/MehMelihTatlici
.
.
.
#akparti #muğla #belediyeler #adayadayı #youtube #gündem #haberler #global #foryourpage #fyp #yerelseçimler #akparti #news #türkiye #istanbul #konya #hatay #muğla #deprem #keşfet #anasayfa #sondakika #belediye #belediyebaşkanı #dünya #gelişmeler #turkey #bodrum #antalya #turizm #basın #seçim #ysk #gündem #haberler #tarım #başkan #aday
#belediye #köyceğiz #temayül #bodrum
- Category
- Göcek
- Tags
- osmanaga koyu, inceburun koyu, göcek osmanağa
Be the first to comment

