Fethiye'de kışın denize girmek yazın yüzmekten daha keyifli diyebilirim bir kış sever olarak. Pek çok kişiye deniz soğuk gelebilir ama tamamen alışkın olmadı için burada yaşamaya alışında deniz için sadece güneşli bir gün olması yeterli.
Merak ettiğiniz şeyleri yorum olarak belirtirseniz cevaplayabilirim.
Instagram üzerinden de bana ulaşabilirsiniz.
https://www.instagram.com/ozgurlukyolun/
Merak ettiğiniz şeyleri yorum olarak belirtirseniz cevaplayabilirim.
Instagram üzerinden de bana ulaşabilirsiniz.
https://www.instagram.com/ozgurlukyolun/
- Category
- Göcek
- Tags
- kamp, Fethiye, fethiye de yaşamak
Be the first to comment

