TURMEPA’nın AISIN Türkiye desteğiyle hayata geçirdiği “TURMEPA 30. YIL” atık alım teknesi, Göcek’te düzenlenen törenle hizmete başladı. 15 tonluk kapasitesiyle derneğin en yüksek sıvı atık alım kapasitesine sahip olan TURMEPA 30. YIL teknesi, Göcek’te görev yapan beşinci TURMEPA teknesi oldu. Böylece bölgede günlük 55 tonluk atık alım kapasitesine ulaşıldı.
D-Marin Göcek’te düzenlenen törene, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Muğla İl Müdürü Ömer Bolat, Fethiye Liman Başkanı Çetin Çiftçi, TURMEPA Yönetim Kurulu Başkanı Şadan Kaptanoğlu, AISIN Türkiye Başkanı Murat Ayabakan, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şube Başkanı İlkay Tugay, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Meclis Başkanı Onur Ugan ve davetliler katıldı.
D-Marin Göcek’te düzenlenen törene, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Muğla İl Müdürü Ömer Bolat, Fethiye Liman Başkanı Çetin Çiftçi, TURMEPA Yönetim Kurulu Başkanı Şadan Kaptanoğlu, AISIN Türkiye Başkanı Murat Ayabakan, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Şube Başkanı İlkay Tugay, İMEAK Deniz Ticaret Odası Fethiye Meclis Başkanı Onur Ugan ve davetliler katıldı.
- Category
- Göcek
Be the first to comment

